Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів

Вознюк, О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 79-123.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихован-ні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлен-ня та аналізу педагогічних міфів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 07 Лют 2018 10:14
Останні зміни: 07 Лют 2018 10:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26389

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу