Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження

Вознюк, О. В. (2014) Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (83). с. 78-83.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Розглядаються висновки та перспективи дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Побудовано концепцію особистості педагога як трансцендентальної сутності, доведено, що кризовий лад сучасного життя виявляє ситуацію, коли діалектичний механізм розвитку особистості функціонує найбільш ефективно, через що розвиток особистості педагога набуває динамічності та спрямовується на трансцендентальну мету – ідеальне суспільство майбутнього.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The conclusions and perspectives of the teacher's personality development in the conditions of civilization changes are outlined. The concept of teacher's personality being the transcendental essence is built; it is grounded that the crisis of the modern ways of life reveals the situation where the dialectical mechanism of teacher's personality functions most efficiently, hence the development of teacher's personality gains dynamics and is directed at the transcendental goal – the ideal society of the future.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 09 Лют 2018 09:32
Останні зміни: 09 Лют 2018 09:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26457

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу