Вознюк О. В. (2011) Методологічні засади креативної освіти: визначення понять. Нові технологія навчання. Науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерстав освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч., 1 (69). С. 48–53.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
На основе универсальной парадигмы развития, выступающей фундаментальным объяснительным принципом, рассматриваются основные категории концепции одаренности, что позволяет проследить их структурно-функциональную и генетическую взаимосвязь. Обосновывается, что творчество, одаренность и интеллект имеют определенную генетическую связь, которая реализуется в процессе развития ученика.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | On the basis of the universal paradigm of development, being the fundamental explanatory principle, the basic categories of the conception of giftedness are examined, that allows to trace their structurally-functional and genetic interdependence. It is grounded, that creativity, giftedness and intellect have certain genetic ties being be realized in the process of a student's development. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 09 Лют 2018 09:41 |
Оновлення: | 09 Лют 2018 09:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26458 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |