Вознюк О. В. (2012) Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога. Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne. (2). С. 347–360.
Preview
Spoleczenstwo_i_Edukacja_Nr_2_2012_s.347-360.pdf
Завантажити (676kB) | Preview
Анотація
The problems of professional becoming and of the personality of a contemporary teacher as a professional are examined. It is marked that the professional becoming of the teacher as a professional foresees shaping his personality, in the context of which the problems of self-development, the development of creative thinking, optimism, self-possession, communicability, leadership qualities, social responsibility and activity, adequate selfappraisal, empathy are important.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | contemporary teacher, professional becoming |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 13 Лют 2018 07:25 |
Оновлення: | 13 Лют 2018 07:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26493 |