Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога

Вознюк О. В. (2012) Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога. Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne.. № 2. С. 347–360.

[thumbnail of Spoleczenstwo_i_Edukacja_Nr_2_2012_s.347-360.pdf]
Preview
Текст
Spoleczenstwo_i_Edukacja_Nr_2_2012_s.347-360.pdf

Завантажити (676kB) | Preview

Анотація

The problems of professional becoming and of the personality of a contemporary teacher as a professional are examined. It is marked that the professional becoming of the teacher as a professional foresees shaping his personality, in the context of which the problems of self-development, the development of creative thinking, optimism, self-possession, communicability, leadership qualities, social responsibility and activity, adequate selfappraisal, empathy are important.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: contemporary teacher, professional becoming
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 13 Лют 2018 07:25
Оновлення: 13 Лют 2018 07:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26493
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога. Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne.. 2012. № 2. С. 347–360.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу