Шугаєв, А. В.
(2017)
Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН.
ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія "Філологія" (77).
с. 94-96.
ISSN 2227-1864
Опис
Актуальним питанням
сучасної лінгвістичної науки є дослідження іміджевого дискурсу міжнародних інституцій і вербальних
засобів формування позитивного іміджу організацій. Окремої уваги заслуговує роль ЗМІ як інструменту
трансляції інформації.
У центрі уваги статті знаходиться аналіз поняття «іміджевий дискурс». Фокус лінгвістичного
дослідження зосереджено на передумовах просування іміджу ООН у мас-медіа та на характеристиках
іміджевого дискурсу. Особливу увагу приділено дослідженню терміну «імідж». Лінгвістична специфіка
мас-медійних текстів, які формують імідж міжнародних організацій, зокрема ООН, потребує детального
та поліаспектного дослідження, проілюстрованого на конкретному, актуальному мовному матеріалі.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |