Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу

Іванова І. В., Гвоздій С. П., Поліщук Л. М. (2008) Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 28–32.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 06 Трав 2009 06:57
Оновлення: 14 Серп 2015 19:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2664

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу