Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови

Попадюк Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

[img]
Preview
Текст
Download (92kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Olena Zymovets
Дата подачі: 01 Квіт 2018 21:07
Оновлення: 01 Квіт 2018 21:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу