Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів

Весельська, А. Л. (2018) Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3. с. 11-15.

[img]
Перегляд
Text
Download (501kB) | Перегляд

Опис

Питання співвідношення понять «знання» та «розуміння» є актуальним для психології музичного мистецтва і зумовлюється особливостями та специфікою об‘єкта розуміння. Пропонована робота містить теоретичний аналіз та обгрунтування складових когнітивного компонента у загальній моделі розуміння музики.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 13 Черв 2018 17:10
Останні зміни: 13 Черв 2018 17:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27152

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу