Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту

Антонюк, Д. С. (2018) Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). с. 23-29. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (504kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 25 Черв 2018 09:19
Останні зміни: 25 Черв 2018 09:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27210

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу