Newsjacking as an alternative to a typical marketing strategy

Gripich K., Grushevich M. (2018) Newsjacking as an alternative to a typical marketing strategy. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[img]
Preview
Текст
Download (152kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 17 Лип 2018 09:48
Оновлення: 17 Лип 2018 09:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27335

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу