Основні підходи до розвитку креативності особистості

Павленко, В. В. (2017) Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика, 14. с. 116-124. ISSN 2220-4555

[img]
Перегляд
Text
Download (677kB) | Перегляд

Опис

На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні, а саме: системний, особистісно-діяльнісний, інтелектуальний, синергетичний, комунікативний та рефлексивний. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативність, розвиток креативності учнів, системний підхід
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Віта Павленко
Дата внесення: 15 Жов 2018 14:32
Останні зміни: 15 Жов 2018 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27589

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу