Модель психокорекції дітей з особливими потребами

Вознюк О. В. (2018) Модель психокорекції дітей з особливими потребами. Матеріали регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти».

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Подається авторська інтегральна модель психологічних феноменів людини та універсальна система психокорекції, що базується на функціональній спеціалізації структур мозку, що беруть участь в генезі емоційних реакцій. На цій основі та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку будується система психокорекції дітей з синдромом Дауна та дітей-аутистів. Показано, що корекція «дітей сонця» передбачає активізацію лівопівкульового начала, а діти-аутисти корегується завдяки розвитку у них правопівкульового начала.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The article represents the integral model of psychological phenomena of the man and universal psychocorrection system, based on the functional specialization of the cerebrum structures partaking in genesis of the emotional states. The system of psychological correction of children with Down syndrome and autistic children is represented on the basis of this model as well as on the concept of functional asymmetry of the cerebral hemispheres. It is shown that the correction of the "children of the sun" requires the intensification of the left hemisphere beginning of psychic activity, and autistic children are corrected due to activation of the right hemisphere activity.
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 26 Лист 2018 21:45
Оновлення: 18 Лип 2024 12:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27763

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу