Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи

Кремень В. Г., Луговий В. І., Лук'янова Л. Б., Бех І. Д., Авшенюк Н. М., Аніщенко О. В., Ващенко К. О., Саух П. Ю., Сисоєва С. О., Іонова О. М., Вознюк О. В., Огієнко О. І., Кочубейник О. М., Дубасенюк О. А. (2018) Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Знання України, Київ. ISBN 978-966-316-438-0

[img]
Preview
Текст
Download (6MB) | Preview

Анотація

Збірник наукових статей (за матеріалами методологічного семінару «Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи» Національної академії педагогічних наук України), присвячено висвітленню результатів наукових досліджень і практичного досвіду щодо розвитку освіти різних категорій дорослих. Розглянуто проблеми філософії неперервної освіти – освіти впродовж життя. Викладено особливості освіти дорослих як чинника розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також освітні потреби сучасної дорослої людини. Проаналізовано специфіку професійної підготовки педагогічного персоналу до роботи з різними категоріями дорослого населення. Приділено увагу висвітленню питань професійного навчання і перенавчання незайнятого населення в умовах ринкової економіки, консультування дорослих з розвитку професійної кар'єри. Обґрунтовано положення щодо ролі післядипломної освіти у професійному розвитку фахівців. Охарактеризовано психологічний супровід освіти різних категорій дорослого населення. Розкрито сутність просвітницької діяльності громадських організацій як важливої складової освіти дорослих. Висвітлено окремі аспекти розвитку зарубіжних систем освіти дорослих.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 30 Лист 2018 11:54
Оновлення: 30 Лист 2018 11:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27789

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу