Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). с. 45-51.
|
Text
Download (480kB) | Перегляд |
Опис
Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | логотип, вербальний елемент, візуальний елемент. |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | лаборант Оксана Мозговенко |
Дата внесення: | 28 Січ 2019 12:47 |
Останні зміни: | 28 Січ 2019 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27985 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |