Білюк І. Л. (2016) Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Текст
Download (589kB) | Preview |
Анотація
У дисертації досліджено особливості реалізації брендингу міст в англомовному комунікативному просторі. Проаналізовано та узагальнено основні атрибути брендингу міст, які виражені різноманітними вербальними та візуальними складовими. З’ясовано способи креолізації логотипів міст. Розкрито зміст поняття "слоган міста". Виявлено лексико-семантичні особливості слоганів міст і здійснено семантичний аналіз метафоричних назв міст. Досліджено веб-сайти міст як засіб реалізації стратегії інформування про місто у віртуальному середовищі. Установлено семантичну спільність між виокремленими лексичними одиницями в слоганах міст і на веб-сайтах міст. Визначено способи підвищення експресивності в традиційній і мультимедійній рекламі міст у сучасному комунікативному просторі. Описано синтаксичні, семантичні та прагматичні особливості вживання мовних / немовних знаків у традиційній і мультимедійній рекламі міст. Розкрито роль емблем та слоганів спортивних і культурних подій у конструюванні іміджу міста.
Тип ресурсу: | Дисертація або Автореферат (Автореферат Докторський) |
---|---|
Ключові слова: | брендинг, вербальний / візуальний компонент, знак, комунікативний простір, креолізація, логотип, метафорична назва, реклама, слоган. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Оксана Мозговенко |
Дата подачі: | 28 Січ 2019 12:48 |
Оновлення: | 28 Січ 2019 12:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27986 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |