Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами)

Білявський, Є. Є. (2018) Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 23-27.

[img]
Перегляд
Text
Download (223kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 31 Січ 2019 09:51
Останні зміни: 31 Січ 2019 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28112

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу