Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників

Дмитрієва, С. М., Бутузова, Л. П. (2016) Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). с. 166-172. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки та рівня домагань у період ранньої юності та їх змістовна інтерпретація. Предста-влено вікову специфіку динамічних особливостей проявів самооцінки та рівня домагань старшокласників. Ана-лізуються особливості співвідношення самооцінки та рівня домагань юнаків та дівчат, продемонстровано тенденції взаємозв’язків та відмінностей прояву самооцінки та рівня домагань старшокласників на нижній (10-ий клас) та верхній (11-ий клас) межах віку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самосвідомість, образ-Я, самооцінка, рівень домагань, афект неадекватності, рання юність.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 22 Бер 2019 13:26
Останні зміни: 22 Бер 2019 13:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28601

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу