Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей

Стахова О. О., Войналович М. М. (2018) Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”. С. 61–64.

[img]
Preview
Текст
Download (207kB) | Preview

Анотація

У межах публікації висвітлено різні концептуальні підходи до розуміння сутності, структури професійно важливих якостей педагога, розкрито їх роль у професійній діяльності майбутніх представників педагогічної спільноти, виявлено психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми викладачами хімії, біології окреслених вище якостей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно важливі якості, педагогічні здібності, особистісно-професійне зростання студентів.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 02 Квіт 2019 07:22
Оновлення: 02 Квіт 2019 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28764

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу