Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей

Стахова, О. О., Войналович, М. М. (2018) Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”. с. 61-64.

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

У межах публікації висвітлено різні концептуальні підходи до розуміння сутності, структури професійно важливих якостей педагога, розкрито їх роль у професійній діяльності майбутніх представників педагогічної спільноти, виявлено психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми викладачами хімії, біології окреслених вище якостей.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійно важливі якості, педагогічні здібності, особистісно-професійне зростання студентів.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 02 Квіт 2019 07:22
Останні зміни: 02 Квіт 2019 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28764

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу