Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації

Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). с. 30-40.

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійне й особистісне становлення майбутнього педагога, суб’єкт професіоналізації, педагогічна майстерність,тенденції.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 10 Квіт 2019 06:02
Останні зміни: 10 Квіт 2019 06:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29082

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу