Коновальчук, І. І.
(2015)
Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень.
Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85).
с. 63-69.
Опис
У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
інноваційний процес, інноваційна діяльність, системний підхід, синергетичний підхід, культурологічний підхід, акмеологічний підхід, середовищний підхід, проектний підхід, технологічний підхід, суб’єктний підхід. |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: |
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: |
асистент Є.С. Панченко
|
Дата внесення: |
12 Квіт 2019 07:12 |
Останні зміни: |
12 Квіт 2019 07:12 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29130 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |