Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість

Зайко Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). С. 50–53.

[img]
Preview
Текст
Download (139kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 12 Квіт 2019 12:35
Оновлення: 12 Квіт 2019 12:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29152

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу