Категорія етикетизації в рекламному дискурсі

Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 185–188.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (275kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 11:10
Оновлення: 14 Серп 2015 19:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2921

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу