Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. с. 72-76.
|
Text
Download (406kB) | Перегляд |
Опис
Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 08 Трав 2019 05:59 |
Останні зміни: | 08 Трав 2019 05:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29356 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |