Дубасенюк, О. А.
(2012)
Методологічні проблеми педагогічної освіти.
Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал (4).
с. 27-35.
Опис
У статті розглядаються методологічні засади педагогічної освіти на основі сучасних наукових підходів, які відображають діалектику загального, особливого й одиничного та логіку професійної підготовки вчителя. До них віднесені наступні підходи: загально-методологічні; такі, які характеризують суб’єктів освіти та їх взаємодію; окреслюють загальне й особливе в педагогічній професії; розглядають процесуальні та ціннісно-смислові характеристики педагогічної діяльності; творчу, інноваційну спрямованість педагогічної освіти; виокремлюють результативні характеристики професійно-педагогічної підготовки вчителя.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |