Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми

Кузнецова, Т. М. (2019) Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. с. 12-27.

[img]
Перегляд
Text
Download (273kB) | Перегляд

Опис

Головним завданням державної освітньої політики в сучасних умовах є забезпечення сучасної якості освіти, в тому числі і дошкільної. Процес реорганізації всієї системи освіти висуває високі вимоги до організації дошкільної освіти, стимулює пошук нових, більш ефективних підходів до оцінки якості дошкільної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 27 Трав 2019 12:53
Останні зміни: 27 Трав 2019 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29438

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу