Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник

Мачушник, О. Л. (2016) Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. с. 1-66.

[img]
Перегляд
Text
Download (573kB) | Перегляд

Опис

У посібнику вміщено тестові завдання до курсу «Прикладні методики». Вони сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню програмного матеріалу та спрямовані на розвиток навичок вільного оперування психологічними знаннями. Завдання дають можливість самостійно контролювати та підвищувати наявний рівень підготовки з даного курсу. Для викладачів, аспірантів, вчителів та студентів – майбутніх психологів та педагогів, а також для усіх, хто цікавиться психологією.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 06 Черв 2019 12:42
Останні зміни: 06 Черв 2019 12:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29479

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу