Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект

Гавриловська К. П., Вигівська О. В. (2018) Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості., VI (14). С. 84–91. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Текст
Download (439kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія»: когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі цієї категорії студентів є «автономія», «служіння добру», «інтеграція стилів життя» та «менеджмент». Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ідентичність, професійна ідентичність, психологічні механізми формування професійної ідентичності, цінності, ціннісні орієнтації в кар’єрі
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ксенія Гавриловська
Дата подачі: 02 Вер 2019 13:28
Оновлення: 02 Вер 2019 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29777

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу