Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності

Постова, С. А., Новіцька, І. В., Усата, О. Ю. (2018) Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(43)). с. 214-220.

[img]
Перегляд
Text
Download (372kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25013

Опис

Переорієнтація освітнього процесу на становлення творчої особистості обумовлює зміни в сучасній педагогічній діяльності, що значною мірою детермінується рівнем готовності вчителя до розвитку творчого мислення учнів, формування якої здійснюється в умовах освітнього середовища вищого освітнього закладу. Метою статті є опис технології формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Для досягнення мети використовувалися такі методи: теоретичні (аналіз наукових джерел, виявлення достовірних фактів про взаємозв’язки між явищами й процесами та закономірні тенденції їх розвитку, порівняння, моделювання, системно-структурні й системно-функціональні методи), які дозволили узагальнити та систематизувати теоретичний матеріал із досліджуваної проблеми; загальнонаукові (абстрагування, аналіз, синтез, дедукція, індукція, моделювання, аналогія). Успішна реалізація формування готовності майбутнього вчителя інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності не можлива без оновлення змісту навчальних дисциплін та педагогічно доцільного відбору форм, методів, засобів позанавчальної діяльності. Упровадження розробленої технології в діяльності вищого навчального закладу, розробка відповідного методичного забезпечення підготовки майбутнього вчителя інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності сприятиме підвищенню рівня готовності майбутніх учителів до реалізації описаної вище діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: майбутні учителі інформатики, розвиток творчого мислення старшокласників, позанавчальна діяльність, формування готовності майбутніх учителів інформатики, технологія підготовки майбутніх учителів
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент О.Ю. Усата
Дата внесення: 04 Лист 2019 07:11
Останні зміни: 04 Лист 2019 07:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29984

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу