Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)

Портницька Н. Ф., Радевич М. (2018) Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності). Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (14). С. 214–220. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Текст
Download (863kB) | Preview

Анотація

У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовираженні, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здатні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творчість, потреби, підлітковий вік, цінності, інвенції
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 08 Лист 2019 22:37
Оновлення: 08 Лист 2019 22:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30075

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу