Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)

Портницька, Н. Ф., Радевич, М. (2018) Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності). Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (14). с. 214-220. ISSN 2072-4772

[img]
Перегляд
Text
Download (863kB) | Перегляд

Опис

У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовираженні, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здатні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: творчість, потреби, підлітковий вік, цінності, інвенції
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 08 Лист 2019 22:37
Останні зміни: 08 Лист 2019 22:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30075

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу