Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз

Зайко, Л. Я. (2019) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (598kB) | Перегляд

Опис

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук

Тип елементу : Дисертація (Автореферат)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 23 Лист 2019 00:16
Останні зміни: 23 Лист 2019 00:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30293

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу