Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами)

Баюн, К. Й. (2019) Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (91). с. 84-90. ISSN 2663-7642

[img]
Перегляд
Text
Download (423kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 14 Січ 2020 09:45
Останні зміни: 14 Січ 2020 09:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30487

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу