Полюхович Н. І., Фещук А. М., Власенко Р. П., Сорочинська О. А. (2019) Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Біологічні дослідження – 2019. С. 424–426.
|
Текст
Download (402kB) | Preview |
Анотація
XXІ століття та орієнтація України на європейські стандарти, ставить перед нею завдання, яке полягає в модернізації національної освіти, її форм і методів навчання на основі нових прогресивних тенденцій.Сучасна освіта зорієнтована на розвиток особистості учня та забезпеченні його самореалізації. У зв’язку з цим в навчально-виховному процесі педагоги повинні використовувати ті методи навчання, які будуть цьому сприяти. Саме цій умові відповідають інтерактивні методи навчання. Для реалізації завдань сучасної шкільної освіти, зокрема біологічної, необхідно відходити від пояснювально-ілюстративних методів та впроваджувати інтерактивні технології. В китайському прислів’ї сказано: “Чую і забуваю, бачу і пам'ятаю, роблю і розумію». Саме використання інтерактивних методів навчання полягає в залученні до дії, створенні ситуації переживання та випробовування, що, в свою чергу, сприяє глибокому проникненню у зміст предметата кращому запам'ятовуванню навчального матеріалу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QH Природознавство Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 06 Трав 2020 11:31 |
Оновлення: | 06 Трав 2020 11:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31029 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |