SMM-маркетинг як один з перспективних методів оптимізації бізнесу в інтернеті

Івашко, В. М. (2020) SMM-маркетинг як один з перспективних методів оптимізації бізнесу в інтернеті. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.

[img]
Перегляд
Text
Download (406kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 22 Черв 2020 12:54
Останні зміни: 22 Черв 2020 12:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31208

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу