Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 33-42. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (744kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Анастасія Торгонська |
Дата внесення: | 25 Черв 2020 12:13 |
Останні зміни: | 25 Черв 2020 13:49 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31308 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |