Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education

Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 33-42. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (744kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 25 Черв 2020 12:13
Останні зміни: 25 Черв 2020 13:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31308

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу