Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми

Бондаренко, Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 139-141.

[img]
Перегляд
pdf
Download (400kB) | Перегляд

Опис

Найголовнішим завданням педагога є дослідити, за яких умов дитина стала педагогічно занедбаною, застосовувати різні виховні впливи, що враховували б індивідуальні особливості таких дітей. Такі діти потребують особливого підходу. В.О. Сухомлинський вважав, що немає такого становища, яке можна назвати безнадійним, отже немає дитини, яка б не піддавалася педагогічному впливу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Особливості, педагогічно занедбані діти
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 26 Лист 2020 11:56
Останні зміни: 26 Лист 2020 12:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31818

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу