Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку

Федорова М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах., 2. С. 208–211.

[img]
Preview
pdf
Download (319kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено сутність поняття «соціально-моральна активність», виділено показники цієї характеристики стосовно дитини шестирічного віку. На основі проведеної діагностики обґрунтовано рівні сформованості соціально-моральної активності дитини і дано їм якісну характеристику.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дитина шестирічного віку, соціально-моральна активність, соціальна поведінка; моральний вибір, здатність до розширення моральної норми.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ірина Гогола
Дата подачі: 27 Січ 2021 07:36
Оновлення: 27 Січ 2021 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32182

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу