Особливості самоставлення педагогів-початківців

Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). с. 89-92.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Перегляд

Опис

В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:49
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу