Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки

Заброцький М. М. (2009) Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7: Еко (19). С. 141–144.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Preview

Анотація

В статті обговорюються результати експериментального вивчення динаміки уявлень молодих вчителів про невербальні патерни рольової поведінки на етапі їх професійної адаптації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна адаптація, педагогічне спілкування, рольова поведінка, невербальні патерни рольової поведінки.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:50
Оновлення: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3285

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу