Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки

Заброцький, М. М. (2009) Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7: Еко (19). с. 141-144.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Перегляд

Опис

В статті обговорюються результати експериментального вивчення динаміки уявлень молодих вчителів про невербальні патерни рольової поведінки на етапі їх професійної адаптації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна адаптація, педагогічне спілкування, рольова поведінка, невербальні патерни рольової поведінки.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:50
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3285

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу