Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови

Магдич, Т. П. (2018) Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.). с. 109-112.

[img]
Перегляд
Text
Download (419kB) | Перегляд

Опис

На часі сучасні технології, методи, вміння та навички, що дадуть змогу випускникові школи реалізуватися у житті у будь-якій обраній ним професійній сфері. Детальнішого розгляду потребують ключові компетентності та їх формування у процесі навчання. Саме тому висвітлення та опрацювання основних методів формування ключових компетентностей на уроках української мови у 10-11-х класах є актуальною проблемою часу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Аспірант Тетяна Магдич
Дата внесення: 18 Черв 2021 19:48
Останні зміни: 18 Черв 2021 19:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32935

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу