Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання

Майстренко, Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (3). с. 122-129.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Перегляд

Опис

В статье анализируются исследования регуляции учебной деятельности. Проблема регуляции представлена с позиций структурно-функционального подхода, а также рассматриваются исследования регуляции психических состояний в учебной деятельности.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: индивидуально-стилевые особенности саморегуляции, кредитно-модульная система, регуляция, саморегуляция, учебная деятельность, эмоциональная регуляция
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 09 Лист 2009 08:23
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3322

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу