Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання

Майстренко Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (3). С. 122–129.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Preview

Анотація

В статье анализируются исследования регуляции учебной деятельности. Проблема регуляции представлена с позиций структурно-функционального подхода, а также рассматриваются исследования регуляции психических состояний в учебной деятельности.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: индивидуально-стилевые особенности саморегуляции, кредитно-модульная система, регуляция, саморегуляция, учебная деятельность, эмоциональная регуляция
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 09 Лист 2009 08:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3322

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу