Дубасенюк, О. А.
(2021)
Акме-моделі педагогів-майстрів як еталони для досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності.
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної нтернет-конференції (м. Вінниця, 29-30 листопада 2021 р.).
с. 12-18.
Опис
У статті обґрунтовано важливість особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя, що передбачає розробку нових акме-концепцій та оволодіння моделями-еталонами педагогів-майстрів. Окреслено відповідні акмемоделі. Праксеологічна акмемодель спрямована на оволодіння майбутніми педагогами передовим педагогічним досвідом як сукупністю інноваційних методів, засобів, стратегій. Культурологічна акмемодель – формування готовності до здійснення культурологічної функції освітньої діяльності. Аксіологічна акмемодель характеризується ціннісним ставленням педагога до інноваційної діяльності. Комунікативна акмемодель передбачає домінування партнерських стосунків між суб’єктами освіти. Рефлексивна акмемодель акцентує увагу на самопізнання, самоаналіз, осмислення, умови власної професійної діяльності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |