Основні етапи створення 3D-моделей для комп’ютерної гри рівня AAA

Дорош, Р. О. (2022) Основні етапи створення 3D-моделей для комп’ютерної гри рівня AAA. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Інформаційні технології та моделювання систем", присвячена 100-річчю Поліського національного університету.

[img]
Перегляд
Text
Download (467kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Ярослава Богданівна Сікора
Дата внесення: 25 Черв 2022 13:34
Останні зміни: 25 Черв 2022 13:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34211

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу