Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності

Павленко В. В., Петровська О. Ю. (2022) Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти (2). С. 633–640. ISSN 2786-5487

[img]
Preview
Текст
Download (239kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цифрова компетентність, інформаційна грамотність, комп'ютерна грамотність, комунікативна грамотність, медіаграмотність.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 03 Лип 2022 16:29
Оновлення: 03 Лип 2022 16:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34311

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу