Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю.
(2021)
Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку.
Аrs Linguodidacticae (6).
с. 21-28.
Опис
У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізна-вального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драмати-зація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх вико-ристання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано ува-гу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнто-вана на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми викладання англійської мови в початковій школі.Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової школи, засіб навчання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |