Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку

Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2021) Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Аrs Linguodidacticae (6). с. 21-28.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізна-вального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драмати-зація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх вико-ристання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано ува-гу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнто-вана на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми викладання англійської мови в початковій школі.Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової школи, засіб навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 30 Лист 2022 13:30
Останні зміни: 30 Лист 2022 13:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34898

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу