Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С.
(2022)
Формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації.
Baltic Journal of Legal and Social Sciences (1).
с. 122-131.
Опис
У статті висвітлено питання використання драматизації в процесі формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи. Проаналізовано сутність понять «аудитивна компетентність», «драматизація» та визначено характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Окреслено особливості використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх використання на початковому етапі навчання. Особлива увага приділяється практичним аспек-там реалізації методу драматизації в процесі формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови. Авторами визначено етапи навчання аудію-вання як виду мовленнєвої діяльності. У статті представлено поетапний комплекс вправ для форму-вання англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації та практичну ілюстрацію кожного етапу. Метод драматизації автори вважають дієвим засобом оптимізації формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови.Ключові слова: аудитивна компетентність, драматизація, учні початкової школи, англійська мова, метод драматизації, навчання аудіювання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |