Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу

Денисюк, Є. М. (2022) Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. с. 178-180.

[img]
Перегляд
Text
Download (194kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 02 Груд 2022 08:31
Останні зміни: 02 Груд 2022 08:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35108

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу