Хильман, А. О. (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (551kB) | Перегляд |
Опис
Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Ключові слова: | Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | Тетяна Присяжнюк |
Дата внесення: | 20 Лист 2009 13:15 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |