Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.

Хильман, А. О. (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (551kB) | Перегляд

Опис

Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Тетяна Присяжнюк
Дата внесення: 20 Лист 2009 13:15
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу