Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability

Іваненко В. О., Кащук К. М., Боцян Т. В., Клімова І. О. (2022) Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability. Бізнес Інформ (12). С. 2548–263. ISSN 2222-4459

[img]
Preview
Текст
Download (379kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Лют 2023 10:53
Оновлення: 14 Лют 2023 10:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36120

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу