Навчання учнів старшої школи англомовному письму з використанням автентичних матеріалів

Михайлова, О. С., Кузнєцова, О. В., Пико, В. М. (2023) Навчання учнів старшої школи англомовному письму з використанням автентичних матеріалів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2 (55). с. 148-154. ISSN 2311-5491

[img]
Перегляд
Text
Download (222kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено навчально-виховний потенціал використання автентичних матеріалів в опануванні англійським писемним мовленням учнів старшої школи. Проаналізовані вітчизняні та іноземні праці, які підкреслюють важливість використання на уроках англійської мови завдань, націлених на розвиток писемного мовлення учнів. Встановлено, що використання автентичних матеріалів, застосовані на уроці, здатні мотивувати учнів старшої школи до комунікативної діяльності, створити сприятливі умови для креативного та естетичного розвитку особистості, а також є засобом естетичного виховання старшокласників у процесі навчання англійської мови. Досліджено, що учням старшої школи подобається брати участь у написанні різних видів письма на уроках англійської мови, проте існують труднощі, які впливають на ефективність розвитку умінь англомовного писемного мовлення. Доведено, для того, щоб формування основ англомовного писемного мовлення проходило плідно, необхідно у процесі навчання іноземної мови звертатися до врахування вікових та психологічних особливостей старших школярів, оскільки виявлення та розвиток його здібностей, формування уміння і бажання вчитися, оволодіння елементами культури мови та поведінки. Автори статті пропонують практичну ілюстрацію завдань з навчання англомовного писемного мовлення учнів старшої школи, у якому автентичні матеріали організовують зміст мовлення, надають емоційного забарвлення писемному мовленню учнів на уроці, мотивують формування писмених умінь і навичок англомовного писемного мовлення. Англомовне письмо автори вважають дієвим засобом оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності учнів старшої школи. Ключові слова: англомовне письмо, учні старшої школи, автентичні матеріали, англомовна писемна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 14 Бер 2023 13:52
Останні зміни: 14 Бер 2023 13:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36320

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу